2010-01-19

-

Har idag skrivit på kontrakt för min norr-lägenhet. :) Wiho, om mindre än 2 veckor bor jag äntligen i Örebro. Kanske dags att börja packa? Ääh, hinner det sen. Nu ska jag fortsätta äta glass och "spionera" on the world wide webb.


Jag är ännu lite mer happy nu för vart jag ska flytta. Har ju velat bo på norr all along. Klart! Har velat bo nära Linn. Klart för en stund iaf tänkte jag. För hon ska ju flytta från sin norrlägenhet och what not. Bajsigt då men ja.. måste man flytta så måste man ju. :/ men NU så.. Linn kanske ska bo bara 200 meter ifrån mig iaf! :D YEEY! Jag är even more happy nu! :D Wii va roligt! Jag hoppas att min babe får lägenheten. Ååh, vad jag blev glad över denna information.

2 kommentarer:

Johanna sa...

hej!

kan du rita en teckning till mig och skicka den till mig ?? :D

Kraaam

Deaconess sa...

sicka bestyr .....Å JOOOOO du ska börja packa så allt e snabbt och e fort fixat sen när vi kommer :D Kraaaaaaaaaaaaaaam!