2010-01-13

I scream, you scream.. yess I scream for ice cream.

Idag har varit en sjukt händelserik dag. Jag vaknade, om en aning sent kanske, i morse.. och det var näst intill dagens händelse. :p
Har gjort ingenting, sett på ingenting och tänkt på.. just det, ingenting! Men jag har iaf badat idag. Jag låg i badet i typ 30 min tror jag! 30 min!! Det är riktigt, riktigt länge för att vara jag. :p Jag har också ätit B&J idag.. Half baked. (därav det nedanstående inlägget.) Yummi, yummi, yummi, I've got love in my tummie, my friends!
Nu sitter jag och tittar på vänner, igen. Vilken tur att det är en serie man kan se om och om och om och om och om och.. etc. etc.
Jaja.. nu ska jag sitta och vänta på att mitt hår ska torka. Sen tror jag faktiskt att jag ska försöka sova. En tidig kväll isf.

Btw, jag tror jag ska börja med "ask the magic 8 ball". Ni får skriva frågor som ni vill att jag ska fråga the magic 8 ball. Men det måste vara ja, nej eller kanske frågor. Det kan vara ganska roligt. :) Ja.. tja'rå!

3 kommentarer:

Catharina sa...

men jag tyckte inte alltid om din magic 8ball.. den var inte så snäll alla gånger..men nånting ska jag väl fråga..hmmm.. kommer inte på nånting nu.. men det tar sig..=)

alexandra sa...

Mmm låter inte helt fel faktiskt. Men jag hittade faktiskt lite bullar i frysen som en viss gammal tant lämnat... så det fick bli det, inte det jag ville ha, men bättre än inget :P

Mohaha, i got my very own magic 8 ball ;D

Men wtf, har du seriöst fått dina pengar?! Varför har inte jag fått det då?!?!?!!?
va va va?!?!?

Deaconess sa...

Magic 8 ball...är det iår jag ska bli rik???? :D