2010-01-15

midnatt råder, tyst det är i husen

Hej hej! Klockan är nu 00.25. Jag borde väl sova. Men av någon anledning började jag städa för någon timme sen. Kan ju säga att det var en aning att städa. Jag blev nästan helt klar iaf. (UTAN att ta pauser. Den ni, speciellt du Maria! :p) Hur kommer det sig att energin för detta alltid kommer när den inte borde och aldrig kommer.. just det.. när den borde?! Vad är grejen? Jaja.. Om jag varit en vanlig smart människa skulle jag lagt mig nu ist för att sätta mig här vid datorn. Men nu är det väl aldrig någon som misstagit mig för att vara en vanlig människa. (Smart? OFC!) Okej. Jag har ingenting att skriva. Men ändå vill jag skriva något roligt. Någon som har tips? Haha, nog för att dom flesta av er nog sover nu. Borde jag också göra.. Ska ju upp om en si sådär 4,5 timmar kanske. Eller kanske 5 nu. Inte så jätte mycket jag behöver göra i morgon innan jag åker till skolan. Ja ja! Nu ska jag nog lägga mig i sängen tror jag. Somna sött och sova gott. Vi hörs i morgon. :)

2 kommentarer:

Deaconess sa...

Du e lik din mor du....måste jobba efter inspiration :D
Kul strip du lagt in...å JAAA visst e den bra ..den om kvinnor på min blogg!:D

catharina sa...

nej det är faktiskt inget roligt att drömma så där. tänkte ringa till dig idag morse och fråga om allt var bra med dig. får såna där konstiga utfall när jag har drömt sånt där att jag tror att nånting har hänt åt dom som jag har drömt dåligt om. men blev hindrad av din pappa. =) jo det blev bob idag och lika roligt varje gång är det. =) ha en bra vecka. kram